عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

قبل از انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 1357 ، غرب و سردمداران آن با طرح های استعمارگرنه ای که بر ملت ایران تحمیل کردند بسیاری از ثروت های این سرزمین را غارت نموده و یک لیوان آب هم روی آن زهرمار کردند .

 

از دوران قبل از انقلاب که بگذریم پس از انقلاب اسلامی مردم ایران که به لطف خدا و با رهبری امام خمینی (ره ) به پیروزی رسید ، غرب و سردمداران آن به خصوص آمریکا و انگلیس دشمنی خود را با ملت ایران با شکل و شمایلی جدید شروع کردند . حمله نظامی طبس ، ترور های کور دانشمندان و عناصر فعال انقلاب ، جنگ تحمیلی رژیم بعث بر علیه ایران ، تحریم های اقتصادی گوناگون و خباثت های بسیار زیاد دیگر که مجال بحث روی آنها نیست ، همه و همه نشانگر دشمنی شدید آمریکا و انگلیس با ایران اسلامی است .

 

این را هم اضافه کنیم و یادمان نرود که در طول این سی و سه سال بارها و بارها شاهد این بودیم که هر کدام از سران این کشورها که مجلس بزمشان بهشان خوش می گشت ، می آمدند و در کنفرانس های خبری شروع می کردند به تهدید که ما می خواهیم به ایران حمله کنیم و بعد که به خود می آمدند  ، تازه می فهمیدند که چه اشتباهی نموده اند و دوباره مواضع خود را عوض می کردند و چیز دیگری می گفتند .

 

اما برسیم به زمان حال ، حالا که برنامه ها و نسخه های آمریکا و غرب برای جامعه اسلامی شکست خورده و افتضاحاتی که نظام های مالی و سرمایه داری شان به بار آورده است ، برای اینکه توجهات را از خودشان دور کنند شروع کرده اند به انداختن توپ در زمین دیگری و با بهانه ای مثل ترور سفیر سعودی و برنامه هسته ای ایران دهان به پارس کردن باز نموده اند و شروع کردن به تهدید که ما می خواهیم به ایران حمله کنیم و حتی گستاخی را به این حد رسانده اند که می گویند : می خواهیم ریشه ایرانیان را از بین ببریم ( البته زهی خیال باطل ) .

 

سی و سه سال است که گوشمان از این دری وری ها پر است البته چه کنیم که گروهی کارشان همین است ، حقوق می گیرند که توهم ببافند و مسابقه گذاشته اند که بزرگترین چِرت دنیا را بنالند و اسم شان در گینس ثبت شود .

 

آمریکا و نوچه های آن قبل از این هم اشتباه حمله به ایران را تجربه کرده اند و می دانند که  این بار دیگر با دفعه قبل بسیار فرق دارد ، چرا که به هنگامه جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس ما نه امکانات نظامی حالا را داشتیم ، نه قدرت سیاسی حالا را داشتیم و خیلی دیگر از این نه ها که فرصت پرداختن بهشان نیست ، و ضمن اینکه به همه اینها تحریم کامل ایران و وجود منافقین در درون کشور که بسیار زیاد هم بودند را باید اضافه نماییم . البته این فقط یک طرف قضیه است ، در درون جامعه غربی و به خصوص آمریکا در آن زمان شرایطی که الآن وجود دارد ، وجود نداشت و البته بدهی های آنها هم به اندازه زمان حال نبود . به طور خلاصه بگویم در آن زمان که آمریکا و غرب در بهترین شرایط و متحد با هم بودند و ایران اسلامی هم در بدترین شرایط بود و کمترین امکانات را هم نداشت آمریکا و متحدانش هیچ غلطی نتوانستند بکنند چه برسد به حالا که اوضاع صد و هشتاد درجه با قبل فرق کرده است . حزب ا... که یک نیروی نظامی کوچک است در جنگ سی و سه روزه با اسراییل ، آنها را دچار آنچنان سرگیچه ای کرد که برایشان غیر قابل باور بود ، بیداری اسلامی که تمامی کشورهای مسلمان را فرا گرفته است و بیداری که در سایر کشورها بر علیه نظام سرمایه داری و آمریکا به وجود آمده است و غیره و غیره همه گواه این واقعیت است که آمریکا هیچ غلطی نمی کند .

 

به قول آقا و مولایمان امام خامنه ای ( حفظه ا... )  : ما اهل تجاوز به هيچ ملتى و هيچ كشورى نيستيم؛ ما هرگز اقدام به جنگ خونين نميكنيم - ملت ايران اين را به اثبات رسانده است - اما ما ملتى هستيم كه هرگونه تجاوز را، بلكه هرگونه تهديد را، با استوارى و با قدرت كامل پاسخ خواهيم داد. ما ملتى نيستيم كه بنشينيم تماشا كنيم قدرتهاى پوشالىِ مادى كه از درون كرم‌خورده و موريانه‌خورده‌اند، ملت استوار و پولادين ايران را تهديد كنند. ما در مقابل تهديد، تهديد ميكنيم. هر كسى فكر تجاوز به جمهورى اسلامى ايران در مخيله‌اش خطور كند، بايد خود را آماده‌ى دريافت سيلى‌هاى محكم و مشتهاى پولادين كند؛ از سوى ملت مقتدر ايران، از سوى نيروهاى مسلح؛ ارتش جمهورى اسلامى ايران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و بسيج مردمى، و پشت سر همه، ملت بزرگ ايران. و بدانند؛ هم آمريكا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژيم صهيونيستى در اين منطقه بداند؛ پاسخ ملت ايران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلكه هر گونه تهديدى، پاسخى خواهد بود كه از درون، آنها را از هم خواهد پاشيد و متلاشى خواهد كرد .

 

وکلام آخر : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و نه تنها هیچ غلطی نمی تواند بکند بلکه شمارش معکوس برای فروپاشی آمریکا و نظام سرمایه داری نیز شروع شده است .

منبع:  www.zahedanpress.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 4 / 4 / 1391برچسب:, توسط مسعود